Brings – Kölsche Jung

Informationen zu Brings - Kölsche Jung

Der Kölsche Jung ist ein Lied, das die lokale Tradition und Kultur von Köln widerspiegelt. Es ist ein Lied, das darüber singt, wie wichtig es ist, an seinen Wurzeln festzuhalten. Es erinnert daran, dass die Stadt Köln einzigartig und voller Lebensfreude ist. Der Text ermutigt alle Kölner, stolz auf ihre Heimat zu sein und sich nie von ihren Traditionen abwenden zu lassen. Das Lied hat eine tolle Melodie, die es jedem leicht macht, sich mit der Stadt Köln zu verbinden. Es ist ein äußerst lebendiger Song, der die Menschen in Köln zusammenbringt und ihnen ein Gefühl der Zugehörigkeit vermittelt.
Details:
Musikrichtung(en): Karneval
Lied kaufen:
Oh oh oh yeohOh oh oh yeohOh oh oh yeohOh oh oh yeoh
Deutsch-Unterricht, dat wor nix för michDenn ming Sprooch die jof et do nit„Sprech ödentlich“ hät de Mam jesahtDi Zeuchniss dat weed keene HitIch sprech doch nur, ming eijene SprochWuss nit, wat se vun mir willEjhal wat ich saachen dätEt wor verkeht
Denn ich ben nur ne Kölsche JungUn mie Hätz, dat litt mer op d’r ZungOp d’r Stross han ich ming Sprooch jeliehrtUnd jedes Wort wie tättowiertOp minger ZungIch ben ne Kölsche JungOh oh oh yeohOh oh oh yeoh, ich ben ne Kölsche JungOh oh oh yeohOh oh oh yeoh
Hück ben ich jlöcklich, dat ich et kannUns Sprooch, die mäht uns doch usMor hürt schon von WiggemWenn eener Kölsch schwaadDo föhl ich mich direkt zu HusWemmer se spreche, dann läävt se noch langDann jeht se och niemols kapottUns Sprooch iss en JeschenkVom leeve Jott
Denn ich ben nur ne Kölsche JungUn mie Hätz, dat litt mer op d’r ZungOp d’r Stross han ich ming Sprooch jeliehrtUnd jedes Wort wie tättowiertOp minger ZungIch ben ne Kölsche JungOh oh oh yeohOh oh oh yeoh, ich ben ne Kölsche JungOh oh oh yeohOh oh oh yeoh
Oh oh oh yeohOh oh oh yeoh, ich ben ne Kölsche JungOh oh oh yeohOh oh
Ich ben nur ne Kölsche Jung (ne Kölsche Jung)Un mie Hätz, dat litt mer op d’r Zung (dat litt mer op d’r Zung)Denn ich ben nur ne Kölsche Jung (ne Kölsche Jung)Un mie Hätz, dat litt mer op d’r ZungOp d’r Stross han ich ming Sprooch jeliehrtUnd jedes Wort wie tättowiertOp minger Zung (oh yeah)Ich ben ne Kölsche Jung
Oh oh oh yeoh (ne Kölsche Jung)Oh oh oh yeoh (yeah yeah)Oh oh oh yeoh (ne Kölsche Jung)Oh oh oh yeohOh oh oh yeoh (ne Kölsche Jung)Oh oh oh yeoh (yeah yeah)Oh oh oh yeoh (wie tättowiert)Oh oh oh yeoh (op minger Zung)
Denn ich bin nurNe Kölsche JungUnd jedes WortWie tättowiert op minger ZungDenn ich bin nurNe Kölsche Jung, uuuuuh

Lied Teilen:

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Weitere Lieder von Brings:
Andere Lieder aus dieser Musikrichtung:

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert